למי זה מתאים? 

עסקים שרוצים לפרוץ את גבולות העסק המסורתי ולמכור באתר וברחבי האינטרנט.

האתר שלכם מוכן ונבנה ב: Wordpress, WooComerce, PrestaShop, GravityForms, Magento, OpenCart, NopComerce, Joomla Vritumart 3, WHMCS, ASHOP, CASH-COW ומיזם גרופ

המחירון

הכסף אצלך בחשבון כל שבוע

2.2% עמלת סליקה

  • קבלת התשלום (זיכוי) בכל יום רביעי
  • דף התשלום ותוסף סליקה בחינם
  • ללא עלות הקמה
  • ללא עמלת מינימום
  • משלמים רק לפי שימוש
  • כולל עסקות תשלומים
הצטרפותהצטרפות
הכסף אצלך בחשבון כל חודש

1.9% עמלת סליקה

  • קבלת התשלום (זיכוי) בכל 10 לחודש
  • דף התשלום ותוסף סליקה בחינם
  • ללא עלות הקמה
  • ללא עמלת מינימום
  • משלמים רק לפי שימוש
  • כולל עסקות תשלומים
הצטרפותהצטרפות
לא מצאתי מסלול שמתאים לי, אשמח שתצרו איתי קשר

למה זה כדאי לי?

דף תשלום מאובטח ומותאם לנייד – PCI DSS
הטמעה בליווי מקצועי, ללא התקנת חומרה או תוכנה

אפשרות למשלוח חשבוניות במייל או בסמס

שירות אישי ומקצועי בטלפון וב-SMS 

שאלות ותשובות

לא מצאתי מסלול שמתאים לי, אשמח שתצרו איתי קשר 

אל דאגה, נחזור אליכם תוך 2 ימי עסקים. אפשר להשאיר פרטים מתחת ל"לא מצאתי מסלול שמתאים לי, אשמח שתצרו איתי קשר"

איזה מסמכים צריך כדי להצטרף?



צריך להכין 2 סוגים של תעודות מזהות, צילום צ'ק או אישור ניהול חשבון

לא היו לי עסקאות בכרטיסי אשראי החודש, האם אני משלם משהו?

לא תשלמו כלום, אלו מסלולים ללא עמלות מינימום או תשלום קבוע

אז כמה אני משלם בעצם?

תלוי במסלול שנבחר, אבל תנו לנו להמחיש בעזרת דוגמאות: 
בחרתם במסלול זיכוי אחת לחודש והעברתם עסקה בסך 1,000 ₪ , נזכה את חשבונך ב – 10 לחודש העוקב בסכום של 978 ש"ח כלומר 22 ₪ הם עמלת הסליקה 1.9%+ מע"מ 
אם בחרתם במסלול זיכוי אחת לשבוע והעברתם עסקה של 1,000 ₪ עד 3 תשלומים (כולל), נזכה את חשבונך בשבוע העוקב בסכום של 974 ₪ כלומר 26 ₪ הם עמלת הסליקה 2.2 + מע"מ

אוקיי סיימתי את ההצטרפות מתי מחברים את האתר שלי?

אם הכול תקין, תוך יום עסקים יצרו איתך קשר לחיבור האתר לסליקה

באילו תקני אבטחה העמוד האינטרנטי תומך?

תקן PCI ספק שירותי הסליקה (payment gateway) עומד בתקן -PCI DSS Payment Card Industry Data Security תקן אבטחה בינ"ל אחיד של חברות האשראי.

 

מה חשוב שיהיה באתר שלי?

תקנון המפרט
שם משפטי וח.פ של בית העסק המפעיל את האתר.
מדיניות ביטולים חשוב לאפשר ביטולים ולקבוע מדיניות ברורה לגבי זמני ביטול, דמי ביטול אופן ביצוע וכד
עמוד ליצירת קשר המכיל  כתובת העסק ( רחוב, מספר, עיר ) ומספר טלפון להתקשרות
מדיניות פרטיות התייחסות בית העסק לשימוש במידע שהלקוח הזין באתר
מדיניות משלוחים התייחסות לאופן שליחת המוצר זמן אספקה, ועלויות
לוגו של חברות האשראי  מומלץ שיופיע בעמוד הראשי ובעמוד ההזמנות כדי שידעו שאתם מקבלים אשראי

 

האם אוכל לבצע עסקאות תשלומים?

לגמרי, ניתן לבצע עסקאות עד 12 תשלומים ללא תוספת תשלום.
עסקאות לכרטיס תייר, ניתן לבחון ולפתוח את ההרשאה מול מוקד השירות בשיחת טלפון

האם ניתן למכור מנוי חודשי?

כן אפשרי, זה תלוי בעיקר בפלטפורמה שבה אתם משתמשים ( woocommerce,magentoו וכד').

 

האם אפשר לעבור בין מסלולים?

בהחלט, בפנייה למוקד השירות ניתן לבחון מעבר למסלולים אחרים

איך אני יודע כמה עסקאות העברתי?

תוכלו לראות את כל המידע על העסקאות שלכם באתר העסקי, ולהוריד את כל הדוחות שאתם צריכים, כולל דפי פירוט

אם עברתי 50,000 ₪ בשנה מה עושים?

מזל טוב אז אתם כבר לא עסק "קטן", לכן נדבר אתכם ונדאג להתאים לכם את המוצר או המסלול שהכי אטרקטיבי עבורכם

אני כבר לקוח עסקי שלכם, אפשר להצטרף?

  • מצטערים, התהליך מותאם למצטרפים חדשים בלבד. אבל אל דאגה, נחזור אליכם תוך 2 ימי עסקים. אפשר להשאיר פרטים מתחת ל"לא מצאתי מסלול שמתאים לי, אשמח שתצרו איתי קשר"