לגזור ולשמור: 6 כללי יסוד לפתיחת עסק חדש
יום פתיחת העסק אמור להיות סופו של תהליך הכנה ארוך ומדוקדק. מהם הצעדים שכדאי לכם לעשות עוד לפני שקיבלתם את הלקוח הראשון?
לכתבה המלאההחלטתם שאתם רוצים להתחיל לסלוק (לכבד כרטיסי אשראי) בעסק שלכם? מצוין, זו בהחלט החלטה נכונה, ככל הנראה אחת החשובות שתקבלו כבעלי עסק.
לא משנה אם אתם נהגי מוניות, עורכי דין, יועצים מקצועיים, מורים פרטיים, בעלי חנות נעליים, בעלי חנויות אקססוריז או כל משלח יד אחר - לעולם לא מאוחר להתחיל לכבד כרטיסי אשראי בעסק.
חדש זה לפעמים מפחיד ולא נוח, אבל אין שום אפשרות לעצור את הקדמה: יותר ויותר צרכנים מבצעים קניות באשראי ולפעמים גם מרחוק, והמגמה הזו רק תלך ותתחזק.
מה גם שרבים הלקוחות כבר לא סוחבים איתם מזומן לכל מקום, ומעדיפים לגהץ את הכרטיס או למסור את פרטיו גם כשהם קונים פחית קולה. שלא לדבר על כך שבעסקאות הגדולות יותר כולם רוצים לשלם – כן, שוב ניחשתם! – באשראי ואפילו בכמה תשלומים.
מה כדאי לבדוק בפתרון סליקה
טוב, אז עכשיו נותר לכם רק למצוא את פתרון הסליקה שמתאים לכם.
לפני שנמליץ לכם על הפתרונות המעולים שלנו, ב-max עסקים, כמה מלים על מה כדאי לחפש ולבדוק. רוב האנשים יגידו כמעט מיד אבטחה, וזה נכון במידה מסוימת. העניין הוא שכל חברות הסליקה מחויבות כיום לעמוד בתקני אבטחה מחמירים – ולכן, דווקא הפינה הזו, איך לומר, פחות או יותר סגורה.
שימו לב - כדאי לחפש אמינות, יציבות ושירותי תמיכה ראויים. נסו לוודא שפתרון הסליקה שלכם יאפשר ללקוחות שלכם לבצע רכישות בקלות ובמהירות, בלי תקלות באמצע התהליך. חשוב שתדעו: לקוח שניסה לרכוש אצלכם מוצר או שירות ונכשל בשלב הסליקה - ספק רב אם הוא יחזור אליכם בכלל.
חשוב לוודא גם שחברת הסליקה מספיק גדולה ויציבה, כך שתוכל לקבל שירותי תמיכה זמינים ומקצועיים. אסור להסתנוור, בהקשר הזה, ממחירים נמוכים: אם חברת סליקה מציעה לכם תעריפים אטרקטיביים, אבל "חוסכת" בתמיכה הטכנית ומשאירה "חורים" בשעות מסוימות של היום, ייתכן מאוד שזו לא החברה שאתם מחפשים. תקלה בסליקה שלא תזכה למענה מקצועי הולם עלולה להתפתח למשבר מתגלגל, שיעלה לכם פי כמה וכמה ממה שחסכתם בתעריפים. למה לכם להסתבך ככה? זכרו: כמובן שכדאי לבדוק מחירים, אבל לפעמים אין תחליף למקצועיות. לפעמים גם הזול הוא הכי יקר שיש.
שבועי או חודשי? בחר חבילת סליקה
max עסקים היא החברה היחידה בשוק כיום שמאפשרת לכם הצטרף באונליין (באופן דיגיטלי לחלוטין), מקצה לקצה, לשירותי סליקה - במחיר אטרקטיבי וללא התחייבות. פתרון הסליקה הדיגיטלי שלנו אף נבחר על ידי הצרכנים בישראל למוצר השנה לשנת 2019 בקטגוריית עסקים 2019.
ההצטרפות לשירותי הסליקה שלנו כוללת חמישה שלבים פשוטים, שבסיומם תוך 24 העסק שלכם יכול להתחיל לכבד כרטיסי אשראי דרך אפליקציה לסמארטפון, או דרך ממשק פשוט בדסקטופ.
אנחנו מציעים מספר חבילות סליקה המותאמות לצורכים השונים של העסקים, הנבדלות זו מזו בין היתר בתדירות קבלת התשלום ובסוגי העמלות השונים.
שתי חבילות, המתאימות במיוחד לעסקים שרוצים להתנסות פעם ראשונה בסליקה, חשוב לציין, ניתנות לכם עם תשלום אך ורק לפי שימוש, ללא התחייבות, ללא עלויות הקמה, ללא דמי שימוש חודשיים, עם ממשק לחיוב מהנייד ומהמחשב בחינם ועם יכולת לבצע עסקות תשלומים. אז במה תבחרו?
1. החבילה השבועית לסליקה : הכסף אצלכם בחשבון בכל יום רביעי, עמלת הסליקה - 2.2%.
2. החבילה החודשית לסליקה : הכסף אצלכם בחשבון בכל 10 לחודש, עמלת הסליקה - 1.9%.
רק עמלת סליקה - בלי עוד עלויות!
חשוב לדעת: למחזורי סליקה של עד 100,000 ₪ בשנה | ההצטרפות בכפוף לאישור max ולתנאי ההצטרפות | בהצטרפות דיגיטלית בלבד.