אפקט קורונה: טיפים לתשלום בעסק הפועל מהבית

בימים אלה, גם אם אתם עובדים מהבית, ברגע התשלום הלקוחות שלכם דורשים נוחות, מיידיות, בטיחות וחלוקה לתשלומים. תכירו: מסלולי הסליקה של max עסקים
קבלת תשלום בעסק הפועל מהבית

בשגרת הקורונה הפיתוי לעבוד מהבית למי שמתאפשר, מעולם לא היה גדול יותר. התקשורת האינטרנטית, זו שמאפשרת לנו לשלוח קבצים ולהישאר בקשר רצוף ואיכותי עם כל משרד, בכל מקום על פני כדור הארץ, רק הולכת ונעשית מהירה מיום ליום. וככל שהיא מהירה יותר, כך העלויות שלה דווקא יורדות ומתמקמות בשנתיים האחרונות אי שם קרוב (מאוד) לרצפה.

גם בשגרה הרגילה יש לנו את כל הסיבות לעבוד מהבית. התנועה בכבישי ישראל זוחלת ומורטת עצבים בבקרים, בתחילת יום העבודה, בחזרה מהעבודה בשעות אחר הצהריים ולמעשה בכמעט כל שעות היום. כל אחד מאיתנו ש"זכה" להכיר מקרוב את הפקקים בכבישים ו/או הצפיפות וחוסר הנוחות בתחבורה הציבורית, מן הסתם פנטז יותר מפעם או פעמיים על האפשרות לעבוד מהבית.

עבודה מהבית חוסכת זמן והוצאות על נסיעות, מאפשרת שעות עבודה גמישות ופותחת פתח, אם רק נרצה, לאורח חיים בריא יותר עם יציאה להליכות, בריכה ו/או חדר כושר באמצע יום העבודה.

מול זה ניצבים, כמובן, החסרונות הבולטים של עבודה מהבית ובראשם ריבוי הסחות הדעת, הצורך להקפיד על משמעת עבודה עצמית, הניתוק מאנשים (עובדים) אחרים וקושי לסמן את גבולות ברורים בין הבית לעבודה. 

איזו חבילת סליקה מתאימה לכם?

הכול חשוב ונכון, אבל אם כבר בחרתם להתחיל להפעיל עסק מהבית, כדאי שתעשו זאת נכון. ההצלחה במשימה הזו תלויה אמנם בלא מעט גורמים, במגוון רחב של תחומים, אבל כאן נתמקד הפעם בטיפים לתשלום בבית עסק הפועל מהבית.  

קודם כל, חשוב ליישר קו ולהבהיר: זה שהחלטתם להתחיל לעבוד מהבית לא אומר בשום אופן שמשהו השתנה גם אצל הלקוחות שלכם. הם עדיין ירצו לשלם בנוחות בכרטיסי אשראי, מכל מקום, מכל מכשיר (סמארטפון, לפטופ, מחשב נייח) ורצוי גם תוך פריסה למספר תשלומים.  

לא פחות חשוב מכך: אין שום טעם, מבחינתכם, לקנות את כל הפרה רק כדי לספק קצת חלב. אתם (עדיין! בשלב זה!) עסק קטן הפועל מהבית ולא יכול להרשות לעצמו חבילת סליקה יקרה וקבועה, שאינה קשורה למציאות העסקית שלכם. אתם צריכים חבילה שבה משלמים רק אם סולקים.

מגוון חבילות סליקה לעסקים הפועלים מהבית

max עסקים מציע מגוון חבילות סליקה לעסקים הפועלים מהבית, בין אם עוד אין להם פתרון סליקה ובין אם הם מבצעים כבר סליקה, אך מעוניינים להשתדרג בתנאים וברמת השירות. לעסקים שעדיין אינם סולקים, "החדשים בעניינים", אנחנו מציעים בחירה בין שלושה מסלולים:הצטרפות לסליקה ב-max1. הכסף אצלכם בכל 10 בחודש: מסלול "לא סלקתם - לא שילמתם", בעמלת סליקה בסך 1.9%, ממשק הסליקה מהנייד ומהמחשב בחינם.

2. הכסף אצלכם בכל יום רביעי בשבוע: מסלול "לא סלקתם - לא שילמתם", בעמלת סליקה בסך 2.2%, ממשק הסליקה מהנייד ומהמחשב בחינם.

3. מסלול בעמלה מועדפת של 1.2%: הכסף אצלכם בחשבון בכל 10 בחודש, תשלום קבוע בסך 19 שקל בחודש על ממשק הסליקה.

לעסקים שכבר סולקים או השתמשו בעבר בשירותי סליקה, אנחנו מציעים בחירה בין שני מסלולים:

1. יש לכם ממשק סליקה פעיל: עמלת סליקה בסך 1.2%, דמי ניהול בסך 79 שקל בחודש, הכסף אצלכם כל 10 בחודש.

2. אין לכם כרגע ממשק סליקה: עמלת סליקה בסך 1.2%, דמי ניהול בסך 19 שקל בחודש, הכסף אצלכם כל 10 בחודש.

אל תישארו חשופים

עובדים וסולקים מהבית? בשעה טובה, בחרתם במסלול שעשוי, עם קצת משמעת עצמית ונחישות, לסייע לכם ליהנות מכל העולמות. כל הכבוד!

עם זאת, סליקה מהבית פירושה שרוב העסקאות שתבצעו, במקרים רבים גם כולן, יתבצעו מרחוק, ללא נוכחות פיזית של הלקוחות מולכם. עסקאות כאלו, שמתבצעות מרחוק, מכונות עסקאות במסמך חסר.

בעסקאות במסמך חסר קורה אחד או יותר מהתרחישים הבאים: 1. לא מבוצע "גיהוץ פיזי" של כרטיס האשראי בבית העסק. 2. לא מוצג בפני בית העסק כרטיס האשראי שבו מבוצעת העסקה. 3. הלקוח לא חותם על השובר. למה חשוב לדעת את זה? כי עסקאות במסמך חסר מתבצעות על אחריותו המלאה של בעל העסק.

 

* למחזורי סליקה של עד 100,000 ₪ בשנה * ההצטרפות בכפוף לאישור max ולתנאי ההצטרפות * בהצטרפות דיגיטלית בלבד