ביטול עסקה בכרטיס אשראי וזיכוי הלקוח יכול להתבצע במסוף שלך או באתר:
ביטול עסקה באמצעות המסוף –
אפשר לבטל עסקה ולזכות את הלקוח בהתאם לתקרת הזיכוי המעודכנת במסוף שלך. לאחר ביצוע הפעולה במסוף, יתקבל שובר זיכוי. העסק יוכל לראות את הביטול בתוך 72 שעות, והלקוח יראה את הזיכוי במועד החיוב של הכרטיס שלו.
במידה והעסקה בוטלה באותו היום שבו בוצעה ולפני מועד שידור העסקאות, הלקוח לא יחויב והחשבון שלך לא יזוכה.
ביטול עסקה באתר –
אפשר לבטל עסקה באתר, במידה ומועד ביצוע העסקה עד 18 חודשים אחורה וסכום העסקה עד 50,000 ₪. ביטול העסקה יתבצע עד 2 ימי עסקים והודעת SMS תשלח אליך כשהעסקה תבוטל. הלקוח שלך יראה את הזיכוי במועד חיוב הכרטיס שלו.
ביצוע הפעולה באתר תתאפשר למורשה חתימה או למורשה לביטולים, כפי שמעודכן במערכות max.
תקנות הגנת הצרכן - ביטול עסקה
ב-14 בדצמבר 2010 נכנסו לתוקף תקנות חדשות בחוק הגנת הצרכן העוסקות בביטול עסקה. תקנות אלה מחייבות את בתי העסק לאפשר ביטול עסקה והחזר כספי לרשימה מורחבת של מוצרים ושירותים. בין השאר, לדוגמה, ניתן יהיה להחזיר מוצרים ארוזים באריזתם המקורית תוך 14 יום מיום הרכישה. כמו כן, ניתן יהיה להחזיר מוצרי חשמל ואלקטרוניקה כל עוד לא נעשה בהם שימוש. תקנות אלה אינן גורעות מאחריות בית העסק על פי כל דין נוסף.
חשוב לדעת: פעולת ביטול עסקה כרוכה בחיוב עמלה וביצוע הפעולה באתר מזכה בהנחה. במקרים בהם תגבה עמלת הביטול, תוחזר עמלת הסליקה בגין העסקה | בכפוף לתנאי השירות | השירות מיועד ללקוחות עסקיים בלבד