7 טיפים לפתיחת עסק עצמאי מהבית
גם אתם חולמים להשיק קריירה עצמאית מהבית? חכו רגע: זה בכלל מתאים לכם? ומה כדאי לעשות כדי לשמור על משמעת עבודה, הספק גבוה וגבולות ברורים גם מהבית?
לכתבה המלאהלא משנה אם אתם מורים ליוגה, יועצים ארגוניים או אם יש לכם חנות משפחתית, סביר להניח שגם אתם נתקלתם בקושי שאיתו מתמודדים עצמאיים ובעלי עסקים רבים – מעקב וניהול מסודר של ההוצאות וההכנסות של העסק.
בישראל כ-570 אלף עסקים, רובם עסקים קטנים ובינוניים, וכנראה שכל מי שיש לו עסק כבר יודע כמה חשוב לשלוט בנתוני העסק ביומיום כדי למנף אותו לאורך זמן. קיים צורך לדעת בכל זמן נתון איפה העסק שלכם עומד, מה תזרים המזומנים שיש לכם, כמה הכנסות וכמה הוצאות מתוכננות עד לסוף החודש, מה המלאי שלכם וכמה לקוחות יש לכם. כמובן שהתנהלות העסק כוללת גם את ריכוז הדיווח על ההוצאות לרואה החשבון, שרק המחשבה על התהליך מוציאה רבים משיווי משקל. ברור שכל הפעולות האלה לוקחות זמן שיכול להיות מנותב להגדלת ההכנסות.
אז אם גם אתם מרגישים ככה, תוכלו לשקול להשתמש במערכת לניהול הוצאות והכנסות, שתעזור לכם לקבל שליטה על העסק, ולדעת בכל זמן נתון מה המצב הפיננסי שלכם ואיפה העסק שלכם עומד אל מול התכנון. כך תוכלו לקבל החלטות טובות יותר ולפנות לכם זמן יקר לנהל בפועל את העסק.
איך עושים את זה? מתחילים מניהול הוצאות מבוקר בכרטיס אשראי המאפשר לייצר הפרדה בין הוצאות הבית להוצאות העסק. באפליקציית max תוכלו ליצור את ההפרדה החשובה הזו ע"י תיוג הוצאה על-פי קטגוריה - עסק/בית. ההוצאות שתויגו כעסקיות יועברו אוטומטית למערכת לניהול הוצאות והכנסות, ומשם ישירות לרואה החשבון למיקסום החזרי מע"מ. המערכת תחסוך לכם זמן והתעסקות מיותרת, ותוכלו לבצע עוד פעולות נחוצות בלחיצת כפתור במקום להתעסק עם פתקים וניירות.
1. הפקת חשבוניות דיגיטליות בקלות ובמהירות – רוצים להעביר ללקוח שלכם חשבונית ירוקה במייל או בוואטסאפ? באמצעות המערכת תוכלו ליצור ולעצב מגוון סוגים של מסמכים כמו חשבונית מס, הצעת מחיר, חשבון עסקה ועוד. כך תוכלו ליעל את העבודה וגם לשמור על איכות הסביבה. להפקת חשבוניות דיגיטליות>>
2. החזרי מע"מ על חשבוניות - נפטרים מהניירת ועוברים לנהל את ההוצאות בנייד. מתייגים הוצאה כעיסקית, ואפשר להעביר בקלות דו"ח לרו"ח עם ריכוז כל ההוצאות העיסקיות.
3. מקבלים תמונת מצב ברורה על העסק – המערכת החכמה תאפשר לכם לראות את כל מרכיבי העסק שלכם ולתחזק אותם ברמה היומיומית. תוכלו לנהל מאגר פריטים ולקוחות, לקבל מידע זמין על ההפקדות והצ׳קים העתידיים, ולבדוק בנוחות דוחות רווח והפסד. כך אפשר לבחון על בסיס קבוע מה מביא לכם רווחים, איך אפשר למקסם אותם, ומנגד להוזיל עלויות ולוודא שאתם לא מוציאים כסף מיותר.
4. משלמים את המע"מ ומס ההכנסה בלחיצת כפתור – לא צריך להסתבך ולבזבז זמן יקר על העברת תשלומי מדינה. כעת תוכלו לשלם את כל אלה במהירות.
איך מתחילים ליהנות מיתרונות המערכת? מתייגים הוצאות כהוצאות עיסקיות באפליקציית max ונתוני העסקאות מועברים ישירות למערכת. עדיין אין לכם כרטיס max? הזמינו עכשיו >>
לסיכום, ניהול עסק הוא משימה לא פשוטה, אבל לגמרי אפשרית. שימוש בכלים הנכונים יעזור לכם להישאר עם היד על הדופק, לשמור על דינאמיות ורלוונטיות בעסק ולקדם את המטרות שלכם.
חשוב לדעת:
*השירות ניתן על ידי הייפ פתרונות תשלום בע"מ ובאחריותה הבלעדית, לפי תנאי השימוש שלה ובהתאם לתנאי השימוש במערכת EasyCount *רלוונטי למחזיקי כרטיס max בלבד. *תיוג הוצאות באפליקציה כפוף לתנאי השימוש בשירותים הדיגיטליים של מקס.